Tweedehands producten zijn weer helemaal ‘hot’. Voor de Olijfberg hebben we een vintage en retro website mogen ontwikkelen met een gezellige uitstraling.
Voor ‘Het onafhankelijke Klachtenmeldpunt Europese aanbestedingen’ heeft visieMedia een proffesionele website ontwikkelt die zowel zakelijk als vriendelijk is.
Meet & Discover biedt jongerenweekenden aan waar christelijke jongeren leeftijdgenoten kunnen ontmoeten en vriendschappen kunnen opbouwen.
De organisatie Soul Survivor heeft met de activiteit Soul in the City als doel om in de zomer van 2011 een grote goede-doelen-actie te houden in Amsterdam.
In deze promotievideo van het stratenmakersproduct ‘Strakvlak’ wordt de praktische werking getoond van deze nieuwe uitvinding, evenals de eenvoudige manier waarop dit apparaat in elkaar gezet kan worden.
De kerkelijke trainingsschool Christformation wilde voor haar nieuwe commercial een soundtrack die kernwoorden als doorzettingsvermogen en mysterie uitstraalt.
Saldodipje.nl levert kleine voorschotten op korte termijn aan mensen die even krap bij kas zitten. Voor Saldodipje.nl hebben wij enkele geanimeerde banners ontworpen die gebruikt worden in advertentieruimte op diverse websites.
Autohuis Ridderkerk is een Bovag-autobedrijf gespecialiseerd in de verkoop van dealeroccasions. Voor de online presentatie van hun showroom, namen ze visieMedia in de arm.
Een overzichtelijke website die met zijn tijd meegaat, dat was de opdracht die we meekregen van Huisarts Van Winterswijk uit Schiedam.
Toen Pfizer een nieuwe business unit startte, werden wij benaderd om hiervoor een videoproductie te maken. Voor dit project is een serie van tien korte films samengesteld.
©2008-2018 visieMedia kvk nummer 54876893. Alle rechten voorbehouden.