De Cheerleaders, de Loyalisten, de Opportunisten en de Outsiders. Dat zijn de vier nieuwe consumenten segmentatiegroepen die zijn geïdentificeerd voor het komende jaar. Dat blijkt uit een grootschalig Europees onderzoek over mediaconsumptiepatronen en merkgedrag onder meer dan 10.000 consumenten door de Digital Groep van het internationale pr-bureau Porter Novelli. Deze nieuwe targetgroepen zijn gerelateerd aan het socialmediagedrag van Europese consumenten.
Lees verder op: Porternovelli.nl











Activistengroep Anonymous komt niet met een eigen site waar gebruikers bestanden kunnen uploaden en downloaden. Daarover was dinsdag ophef ontstaan. De website werd dinsdag online gezet en leek afkomstig van Anonymous. Die groep ontkent nu betrokken te zijn.
Telecomconcern KPN verkoopt IT-dochter Getronics International. Alleen de Nederlandse activiteiten blijven voor KPN behouden. De verkoop vindt plaats in twee delen. Financiële details maakte KPN dinsdag niet bekend.
Wikipedia uit de lucht? Dat kan toch niet! Een leven zonder Wikipedia is voor velen moeilijk voor te stellen maar 

